АСТРОНОМІЯ - ЦІКАВА НАУКА!!!          АСТРОНОМІЯ - ДИВОВИЖНА НАУКА!!!          АСТРОНОМІЯ - НАУКА ЗАГАДОК!!!

середа, 9 вересня 2015 р.

Урок 2. Небесні світила й небесна сфера

НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИ 
 1. Небесні світила й небесна сфера.
 2. Сузір’я.
 3. Зоряні величини.
 4. Небесні координати.

 ВИКОНАЛИ 
 практичну роботу "Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері за допомогою карти зоряного неба".

  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
 1. Підручник (Пр.): опрацювати §2,  виконати завдання і тести §2.
 2. Перевір себе:   Тест "Основи практичної астрономії" >>>
 3. Бажаючим: підготувати повідомлення:

  •   Календар. Сонячні, місячні та місячно-сонячні календарі. 
  •   Юліанський  календар.
  •   Григоріанський календар.

 ГОТУЄМОСЯ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ
Матеріали до уроку
Сузір'я >>>
Відео "Зоряна величина"


Відео "Велика Ведмедиця"


Cузір'я Овен >>>

2 коментарі:

  1. Цікаво було переглянути, особливо сподобалось сузір'я ніколи не вмів бачити сузір'я на небі

    ВідповістиВидалити