Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень
|
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом на
рівні розпізнавання явищ природи, з допомогою вчителя відповідає на
запитання, що потребують відповіді «так» чи «ні»
|
2
|
Учень (учениця) описує природні явища на основі
свого попереднього досвіду, з допомогою вчителя відповідає на запитання, що
потребують однослівної відповіді
|
|
3
|
Учень (учениця) з допомогою вчителя зв'язно
описує явище або його частини без пояснень відповідних причин, називає
фізичні чи астрономічні явища, розрізняє буквені позначення окремих фізичних
чи астрономічних величин
|
|
II. Середній
|
4
|
Учень (учениця) з допомогою вчителя описує
явища, без пояснень наводить приклади, що ґрунтуються на його власних
спостереженнях чи матеріалі підручника, розповідях учителя тощо
|
5
|
Учень (учениця) описує явища, відтворює значну
частину навчального матеріалу, знає одиниці вимірювання окремих фізичних чи
астрономічних величин і формули з теми, що вивчається
|
|
6
|
Учень (учениця) може зі сторонньою допомогою
пояснювати явища, виправляти допущені неточності (власні, інших учнів), виявляє елементарні знання основних положень (законів, понять, формул) |
|
III. Достатній
|
7
|
Учень (учениця) може пояснювати явища,
виправляти допущені неточності, виявляє знання і розуміння основних положень
(законів, понять, формул, теорій)
|
8
|
Учень (учениця) уміє пояснювати явища,
аналізувати, узагальнювати знання, систематизувати їх, зі сторонньою
допомогою (вчителя, однокласників тощо) робити висновки
|
|
9
|
Учень (учениця) вільно та оперативно володіє
вивченим матеріалом у стандартних ситуаціях, наводить приклади його практичного
застосування та аргументи на підтвердження власних думок
|
|
IV. Високий
|
10
|
Учень (учениця) вільно володіє вивченим
матеріалом, уміло використовує наукову термінологію, вміє опрацьовувати
наукову інформацію: знаходити нові факти, явища, ідеї, самостійно
використовувати їх відповідно до поставленої мети
|
11
|
Учень (учениця) на високому рівні опанував
програмовий матеріал, самостійно, у межах чинної програми, оцінює
різноманітні явища, факти, теорії, використовує здобуті знання і вміння в
нестандартних ситуаціях, поглиблює набуті знання
|
|
12
|
Учень (учениця) має системні знання, виявляє
здібності до прийняття рішень, уміє
аналізувати природні явища і робить
відповідні висновки й узагальнення, уміє знаходити й аналізувати додаткову
інформацію
|
Оцінювання
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар